Komende dienst:

Advertentie Predikant Waddengemeente

Texelse schaapskudde zoekt herder!

De Protestantse Waddengemeente Texel zoekt voor haar gemeente met drie dorpskerken een voorganger (m/v, echtpaar) voor 100%.

We zoeken een enthousiaste predikant die met aandacht voor de eredienst een verbindende factor kan zijn tussen jong en oud, gemeentelid, toerist of buitenstaander.

Speciale aandacht voor jongvolwassenen en jeugd is wenselijk.

Een goede, toekomstgerichte samenwerking met de twee andere PKN-gemeentes op het eiland is essentieel.

Texel is een fijne plek om te wonen. In passende woonruimte kan worden voorzien.

Op onze website (www.waddengemeente.nl) vindt u meer informatie over onze gemeente.

U kunt uw sollicitatie en cv tot 30 juni richten tot de contactpersoon van de beroepingscommissie:

Mevr. Jantine Brouwer

Ankerstraat 17